De belangen van de Leeuwhondjes worden vertegenwoordigd door de rasvereniging:

De Pekingees en Dwergspanielclub (PDC)

Dit weblog maakt deel uit van de website van de Pekingees- en Dwergspanielclub.
De content valt buiten de verantwoording van de rasvereniging.

zondag 27 juni 2010

website syringomyelia

Afgelopen week heb ik mijn website over syringomyelia afgerond. Ik heb geprobeerd alle informatie in het Nederlands te ordenen. Toen mijn hondje Ollie ziek werd, moest ik van alles in het Engels door gaan lezen. En dat kostte behoorlijk veel tijd terwijl Ollie zo ziek was. Het mooiste onderdeel van de site vind ik zelf geworden de verhalen van de honden. Je kunt er foto's bekijken van honden met syringomyelia en verhalen lezen die hun eigenaren over ze hebben geschreven. Dit komt toch heel anders over dan alleen een opsomming van de symptomen. Ik hoop dat ik met deze site eigenaren van honden met syringomyelia kan helpen en dat ik op deze manier ook een steentje bij kan dragen aan de preventie van syringomyelia.

Julie Eenstroom
http://tinyurl.com/syringo


Geen opmerkingen: